یک فنجان کتاب؛ تحلیل محتوا
ناصر برفرازی | يكشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۰۱ ق.ظ
تحلیل محتوا به عنوان یکی از روش های تحقیق، سال هاست که مورد توجه بسیاری از پژوهشگران در رشته های مختلف قرار گرفته است.در تحلیل محتوا، پژوهشگر به جای آن که نگرش ها،باورها و دیدگاه های افراد را از طریق پرسشنامه مورد مقایسه و بررسی قرار دهد، پیام هایی را که تولید کرده اند مورد تجزیه وتحلیل قرار می دهد. هدف این کتاب معرفی این روش و چگونگی انجام ان است.
این نوشتار تالیف دکتر نعیمی است و چاپ نخست ان در سال 1380 توسط اداره کل تبلیغات معاونت امور مطبوعاتی و تبلیغاتی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی در 19 صفحه منتشر شده است .
جهت دریافت کتاب اینجا کلیک کنید
حجم: 8.31 مگابایت