یک فنجان کتاب؛ درسنامه روابط عمومی
منبع - سایت دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها
در
عصر حاضر تلاش میشود همزمان با رشد و توسعه روابط عمومی در سطح جهان،
آموزشهای لازم نیز به موازات آن افزایش یابد. کتاب درسنامه روابط عمومی
اثری است از پائولا مارانتز کوهن که توسط سید محمود خاموشی و میرسعید قاضی
ترجمه شده است. این کتاب برای اولین بار در سال 1376 منتشر شد.
نویسنده
در این کتاب تلاش نموده تا با استفاده از تجربیات ارزنده خود در زمینه های
علمی و عملی روابط عمومی، خوانندگان را با نحوه کار در روابط عمومی و
مشکلات مربوط به آن آشنا سازد و با ارائه راه حلهای عملی و مفید آنها را
در مسیر این حرفه یاری دهد.
شیوه های آموزشی روشن و قابل اجرا، تمرین ها، تکالیف و ارائه راهکارهای عملی از مزایای برجسته این کتاب به شمار می رود.
درسنامه روابط عمومی با یک مقدمه و یک پیشگفتار در ده فصل به شرح زیر تدوین یافته است
فهرست مطالب کتاب درسنامه روابط عمومی
فصل اول ـ روابط عمومی چیست؟
فصل دوم ـ آموزش مهارت های ارتباطات پایه: ارتباطات داخلی
فصل سوم ـ پژوهش و ارزیابی برای تدوین یک برنامه روابط عمومی
فصل چهارم ـ تدوین یک برنامه روابط عمومی
فصل پنجم ـ ارتقای جنبه های مشهود و ملموس (1): جلب علایق رسانه ها
فصل ششم ـ ارتقای جنبه های مشهود و ملموس (2): برنامه ریزی یک رویداد روابط عمومی
فصل هفتم ـ ارتقای جنبه های مشهود و ملموس (3): کنترل پیام
فصل هشتم ـ پرداختن به مسائل
فصل نهم ـ ایجاد کسب و کار جدید
فصل دهم ـ ورود به قلمرو روابط عمومی
واژه نامه
جهت دریافت درسنامه روابط عمومی کلیک کنید
حجم: 3.94 مگابایت
- ۹۴/۰۴/۰۹