یک فنجان کتاب؛ مجموعه مقالات دیپلماسی رسانه ای
منبع- مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام
امروزه دیپلماسی و سیاست خارجی کشورها به عنوان یک عامل تعیین کننده در نظام بینالملل تحت تأثیر و تعامل تحولات شگرف در عرصه ارتباطات قرار گرفته است؛ چنانچه «دیپلماسی رسانهای» به عنوان یکی از شاخههای اصلی فعالیتهای دستگاه دیپلماسی و سیاست خارجی پدیدار شده است و بخش قابل توجهی از دیپلماسی عمومی کشورهای به ویژه قدرتمند جهانی را به خود اختصاص داده است.
پاسخ به سؤالات مطرح در حوزه دیپلماسی رسانهای از جمله دغدغههای تهیه کتاب رسانه تحت عنوان «دیپلماسی رسانهای» میباشدکه زیر نظر دکتر سید رضا صالحی امیری و به کوشش شهرود امیر انتخابی و دکتر محمد سلطانی فر به چاپ رسیده است. این کتاب شامل مجموعه مقالاتی در خصوص «دیپلماسی رسانهای» میباشد که با توجه به تحولات رسانهای در دنیا در راستای اهداف کلان گروه پژوهشهای فرهنگی و اجتماعی به تبعیت از سیاستهای کلان کشور تهیه و تنظیم شده است.
مجموعه مقالات دیپلماسی رسانه ای
سال نشر : 1387
معاونت پژوهشهای فرهنگی و اجتماعی
برای دریافت مجموعه مقالات اینجا کلیک کنید
حجم: 700 کیلوبایت