پایگاه اطلاع رسانی علوم ارتباطات 1393

وبلاگ دانشجویان ارشدعلوم ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی-واحد قوچان

پایگاه اطلاع رسانی علوم ارتباطات 1393

وبلاگ دانشجویان ارشدعلوم ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی-واحد قوچان

پایگاه اطلاع رسانی علوم ارتباطات 1393

به نام آنکه جان را فکرت آموخت

این پرتال برای تبادل اطلاعات دانشجویان ورودی 93 مقطع ارشد رشته علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان ایجاد شده است.
امید آنکه بتوانیم با تعامل ، همفکری ، مشارکت و ارتباطی پویا با یکدیگر در فرایند ارتقا علمی خود و سایر دوستان و همکلاسی ها سهیم باشیم .
بدیهی است مسیرمشترک پیش رو با دریافت نظرات ارزشمند استادان و مشارکت فعال مخاطبان گرامی این وبگاه پربارتر و غنی تر خواهد شد.

مدیر وبلاگ : ناصر برفرازی

barfarazi@gmail.com

پیوندها

کلاس حقوق بین الملل ارتباطات روز چهارشنبه 20 آبان ماه با ارائه دو کنفرانس برگزار شد. در این جلسه دکتر طوسی معتمد ضمن بررسی اجمالی وضعیت مطبوعات در ایران بر ضرورت آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان رشته علوم ارتباطات به حوزه رسانه های مکتوب تاکید کردند. ایشان باطرح نظریه حوزه عمومی هابرماس اشاره کردند رسانه ها یکی از شکل های نهادی حوزه عمومی بوده و حد واسط میان جامعه مدنی و دولت می باشد.

در ادامه سرکارخانم حسن آبادی با موضوع " اصول بین المللی اخلاق حرفه ای در روزنامه نگاری" و آقای رحمتی زاده با موضوع " حضور آمریکا در جنگ های جهانی اول و دوم " کنفرانس های خود را ارائه کردند.

دکتر طوسی در این جلسه مقاله "حال روزنامه ها بد است " نوشته احسان سلطانی از روزنامه آفتاب یزد را در اختیار دانشجویان قرار دادند و به عنوان یک سوال امتحانی بر آن تاکید کردند. همچنین موضوع جنگ جهانی اول و دوم چگونه بر رشد و حضور امریکا در جهان تاثیر گذاشت را به عنوان سوال امتحانی طرح کردند.


جهت دریافت مقاله اینجا کلیک کنید
حجم: 44.5 کیلوبایت

  • ناصر برفرازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی