پایگاه اطلاع رسانی علوم ارتباطات 1393

وبلاگ دانشجویان ارشدعلوم ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی-واحد قوچان

پایگاه اطلاع رسانی علوم ارتباطات 1393

وبلاگ دانشجویان ارشدعلوم ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی-واحد قوچان

پایگاه اطلاع رسانی علوم ارتباطات 1393

به نام آنکه جان را فکرت آموخت

این پرتال برای تبادل اطلاعات دانشجویان ورودی 93 مقطع ارشد رشته علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان ایجاد شده است.
امید آنکه بتوانیم با تعامل ، همفکری ، مشارکت و ارتباطی پویا با یکدیگر در فرایند ارتقا علمی خود و سایر دوستان و همکلاسی ها سهیم باشیم .
بدیهی است مسیرمشترک پیش رو با دریافت نظرات ارزشمند استادان و مشارکت فعال مخاطبان گرامی این وبگاه پربارتر و غنی تر خواهد شد.

مدیر وبلاگ : ناصر برفرازی

barfarazi@gmail.com

پیوندها

حقوق متقابل استاد و دانشجو از منظر امام سجاد(ع)

ناصر برفرازی | جمعه, ۲۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۶ ق.ظ

 حقوق دانشجو :

امام سجّاد علیه‏ السلام : 

 حقّ شاگرد تو این است که بدانى خداوند ، به واسطه علم و دانشى که به تو داده و از خزانه‏ هاى (دانش) خود براى تو گشوده ،تو را سرپرست شاگردانت ساخته است . بنابراین ، اگر مردم را خوب آموزش دهى و با آنان درشتى و بدرفتارى نکنى و از تعلیمشان به ستوه نیایى ، خداوند از فضل خود بر دانش تو بیفزاید . امّا اگر دانش خود را از مردم مضایقه کنى یا وقتى براى آموختن دانش نزد تو آمدند با ایشان درشتى و بدرفتارى کنى ، بر خداوند عز و جل سزاوار است که علم و شکوه آن را از تو بگیرد و جایگاه تو را از دل مردم بیندازد .

حقوق استاد :

امام سجّاد علیه‏ السلام :

حقّ استاد تو این است که به او احترام گذارى ،محضرش را موقّر دارى ، با دقت به سخنانش گوش بسپارى ، رویت به او باشد و به او توجّه نمایى ، صدایت را بر او بلند نکنى ، هر گاه کسى از او سؤالى کند تو جواب ندهى ، بلکه بگذارى خودش جواب دهد . در محضر او با کسى سخن نگویى ، در حضور او از کسى غیبت نکنى ، اگر پیش تو از او بد گویى شود ، از وى دفاع کنى . عیب هایش را بپوشانى ، خوبی ها و صفات نیکش را آشکار سازى ، با دشمن او همنشینى نکنى و با دوستش دشمنى نورزى .هرگاه این کارها را کردى ، فرشتگان خدا درباره ‏ات گواهى دهند که تو براى رضاى خداوند جلّ اسمه ،نه براى مردم ، نزد آن استاد رفته‏ اى و دانش او را فراگرفته‏ اى .

  • ناصر برفرازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی