پایگاه اطلاع رسانی علوم ارتباطات 1393

وبلاگ دانشجویان ارشدعلوم ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی-واحد قوچان

پایگاه اطلاع رسانی علوم ارتباطات 1393

وبلاگ دانشجویان ارشدعلوم ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی-واحد قوچان

پایگاه اطلاع رسانی علوم ارتباطات 1393

به نام آنکه جان را فکرت آموخت

این پرتال برای تبادل اطلاعات دانشجویان ورودی 93 مقطع ارشد رشته علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان ایجاد شده است.
امید آنکه بتوانیم با تعامل ، همفکری ، مشارکت و ارتباطی پویا با یکدیگر در فرایند ارتقا علمی خود و سایر دوستان و همکلاسی ها سهیم باشیم .
بدیهی است مسیرمشترک پیش رو با دریافت نظرات ارزشمند استادان و مشارکت فعال مخاطبان گرامی این وبگاه پربارتر و غنی تر خواهد شد.

مدیر وبلاگ : ناصر برفرازی

barfarazi@gmail.com

پیوندها

نخستین جلسه درس حقوق بین الملل ارتباطات برگزار شد.

ناصر برفرازی | شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۷ ق.ظ

نخستین جلسه درس حقوق بین الملل ارتباطات با حضور دکتر طوسی معتمد و جمعی از دانشجویان گروه دوم رشته علوم ارتباطات برگزار شد.

در این جلسه که از ساعت 8 الی 10:15 روز چهارشنبه 8 مهر ماه در دانشکده علوم انسانی دانشگاه تشکیل شد، دکتر طوسی در رابطه با اهمیت و پیچیدگی درس حقوق بین الملل توضیحاتی بیان کردند.

ایشان در ابتدای جلسه به رویداد های مهم جهان در سال 2015 از جمله مهاجرت پناه جویان مسلمان  به اروپا ، پیروزی سوسیالیست های رادیکال در حزب کارگر  انگلستان، پیشینه سیاسی و اجتماعی ال کلاسیکو در اسپانیا و احتمال جدایی کاتالونیا از اسپانیا اشاره گذرایی داشته و در ادامه ضمن ارائه سرفصل های درس حقوق بین الملل ارتباطات، تحقیق در مورد موضوعاتی همچون پیدایش آمریکا، انقلاب روسیه ، جنگ جهانی اول و دوم ، نقش بریتانیا در خاورمیانه، انقلاب چین و ... را به عنوان پیش درآمدی برای ورود به این مبحث توصیه کردند.

به پیشنهاد استاد مقرر شد دانشجویان گروه، موضوعات این درس را در طی ترم به صورت انفرادی یا گروهی  در قالب سمینار ارائه کنند. در فایل پیوست فهرست سمینار ها همراه با تاریخ ارائه تقدیم می گردد.


جهت دریافت فهرست سمینارها اینجا کلیک کنید
حجم: 39.5 کیلوبایت

  • ناصر برفرازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی